مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1396 ساعت 11:002017-08-29بين الملل

تیلرسون "نمایندگان ویژه" آمریکا از جمله نماینده امور برجام را اخراج می کند


وزیر امور خارجه آمریکا در کنگره گفت، در جریان بازنگری کلی در امور وزارت خارجه اکثر پست های "نمایندگان ویژه" ایالات متحده ملغی شده و مسؤولیت های آنان باز تعریف می شود.

- تیلرسون "نمایندگان ویژه" آمریکا از جمله نماینده امور برجام را اخراج می کند وزیر امور خارجه آمریکا در کنگره گفت، در جریان بازنگری کلی در امور وزارت خارجه اکثر پست های "نمایندگان ویژه" ایالات متحده ملغی شده و مسؤولیت های آنان باز تعریف می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، رکس تیلرسون، وزیر امور خارجه آمریکا دوشنبه به اعضای کنگره گفت که پست این نمایندگان ویژه از جمله پست نماینده ویژه در امور تغییرات آب و هوایی و توافق برجام حذف می شوند.

وی در نامه مربوطه به باب کورکر، رییس کمیته مجلس سنا در امور خارجه، پیشنهاد لغو ماموریت نمایندگان ویژه آمریکا در سوریه، اجرای توافق هسته ای با ایران، بسته شدن زندان گوآنتانامو در کوبا، تغییرات اقلیمی قطب شمال، جوانان، درگیری های منطقه ای و غیره را خواستار شده است.

طبق این طرح، همچنین نمایندگان ویژه در امور افغانستان-پاکستان، حقوق معلولان و بستن مرکز بازداشت در خلیج گوآنتانامو حذف می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیلرسون "نمایندگان ویژه" آمریکا از جمله نماینده امور برجام را اخراج می کند

تیلرسون "نمایندگان ویژه" آمریکا از جمله نماینده امور برجام را اخراج می کند